نشست بصیرتی جهاد تبیین برگزار شد 

نشست بصیرتی جهاد تبیین برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، این ستاد با دعوت از زهرا بیگدلی فعال فرهنگی و کارشناس معارف و علوم تربیتی اقدام به برگزاری نشست بصیرتی کرد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از وظایف تعریف شده برای کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به منویات مقام معظم رهبری، مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: امروز دشمن با ابزار رسانه و تبلیغات گسترده به دنبال تحریف حقایق و واقعیت های دین اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است بنابراین اعضای کانون های مساجد باید به عنوان افسران جنگ نرم با جهاد تبیین این حقایق به مقابله با دشمن بپردازند.

وی ابراز کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، این ستاد با دعوت از زهرا بیگدلی فعال فرهنگی و کارشناس معارف و علوم تربیتی اقدام به برگزاری نشست بصیرتی کرد.

خوبی زاده اظهار کرد: این نشست در بستر فضای مجازی و به صورت وبیناری با محوریت روشنگری و پاسخ گویی به شبهات برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: وبینار بصیرتی جهاد تبیین ویژه مدیران و رابطین خواهر کانون های مساجد، خواهران طلبه و فعالان مسجدی جنوب کرمان برگزار شد.

وی در خاتمه جهاد تبیین را رمز ماندگاری آرمان‌های انقلاب اسلامی و مانع هدر رفتن خون شهدا دانست و عنوان کرد: امیدواریم کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان بتوانند با اجرای برنامه های فرهنگی در راستای جهاد تبیین حقایق و واقعیت های دین اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی که از دغدغه های مقام معظم رهبری است، گامی موثر بردارند.

پایان پیام/ 586